sobota, 15 września 2012

Słuchajcie ...

Sama nie wiem co mam zrobić z tym blogiem. Nie chce go zawieszać ani usunąć,czy coś podobnego.

Po prostu mam wrażenie,że niezbyt wiele osób to czyta i z tego moje wątpliwości i w sumie jakoś tak nie podoba mi się ta historia ...

No nie wiem.

Mam jakiś pomysł na inną historię. Ale nie wiem czy zaczynać coś innego ... w końcu trzecia klasa gimnazjum i za wiele czasu nie mam ;//

Ajj. No to co wy sądzicie,dalej pisać historie Mel czy zacząć coś innego?

Caroline ;D

3 komentarze:

  1. ja lubie czytac to opowiadanie;d i mi sie podoba, ale jesli ty masz się męczyc bo nie wiesz jak napisac rozdzial czy cos takiego, to zacznij pisac nowa historię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się to opowiadanie bardzo podoba;) zgadzam sie, jeżeli masz się męczyć to zacznij nowe opowiadanie, ale zapewniam cię, że to jest bardzo faajneee;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się to opowiadanie podoba i to bardz ale jeśli nie masz pomysłu to nie usuwaj i nie zawieszaj tylko zacznij pisać coś nowego i może Ci pomyśł wpadnie co napisać też tuaj? Jak uważasz :) Nie martw się małą ilością ja i jeszcze inne dziewczny są wierne Twim opowiadanią. My zawsze będziemy to czytać <3
    Gwiazdka

    OdpowiedzUsuń