sobota, 11 sierpnia 2012

Informacja.



   Tak więc,dzisiaj dowiedziałam się,że jutro wyjeżdżam na około tydzień do babci,gdzie nie mam dostępu do internetu ;/ Tak więc nowy rozdział pojawi się po weekendzie,czyli po moim powrocie.U babci postaram się napisać nowy rozdział,a jak przyjadę to przepisze go na blogspota i opublikuje.

Na drugim blogu już opublikowałam nowy rozdział,ale tutaj nie zdążyłam go napisać ;/  Niestety wakacje nie dają mi zbytnio czasu żeby codziennie siedzieć przy kompie i pisać nowe rozdziały.

Piszę tego posta,żebyście nie czekali na tego posta,tylko żebyście wiedzieli,że nie pojawi się on szybciej niż po następnym weekendzie.

Tak więc,do napisania po powrocie. Wasza Caroline ;D

PS. Piszcie komentarze pod poprzednim,bo jest ich tylko siedem i miło by było zobaczyć ich więcej po powrocie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz